utnyttja dagen!

Är glad att jag var ledig idag när det är strålande väder!

Gick upp i morse och tog ut Eva på en prommis. Sedan var det dags för den dagliga långa prommisen med de stora. Jag gick 1 timme och åkte sedan ganska direkt in till Hanna i stan för att träffa henne, donald och hannas lilla 3-månaders dotter Ellie. Var där vid 1 och vi bestämde oss för att gå ut och gå en stund.... (stunden blev längre än tänkt) :)
Ringo följde med som enda sällskap eftersom Penny löper och vi skulle gå i stan och fika så valde jag att bara ta en hund med mig... räcker gott och väl att ha koll på en. Och tur var det för vi gick cirka 1½ timme runt i våran vackra huvudstad tills vi gick in på 7/11. Jag var tvungen att köpa nåt att äta eftersom mina förmiddagar numera består i att gå i det vackra vädret så blir jag inte hungrig förrän långt senare. Så jag tog en toast och Hanna en muffin så satte vi oss på en solig bänk i Humlegården.




Satt där i cirka 2 timmar innan vi gick för att försöka fota Donald lite... Gick sådär eftersom han inte hajjade ett dugg att det var en uppställningsbild jag ville ha så blev det många kort men endast 2 som vart hyffsade ;) Donald har verkligen växt till sig och blivit en krallig kille. Hela han är som ett muskelpaket... lite mer hull på det så ska vi försöka oss på att ställa honom i sommar kanske.. bara Hanna tränar lite stååååååååå ;);)





tyvärr var det sämsta tänkbara ljus för att fota en svart hund... gassande sol eller svart skugga... kan knappt bli sämre..

Gick en omväg hem så att Hanna skulle kunna handla på Ica med mig som mopsvakt... passade då på att ta fler kort på Donald då det var mycket bättre ljus där.. men då var jag själv så då blev det andra bilder:)





så när jag kom hem kvart över 5 var det dags för de två svarta att gå en ytterligare prommis... Så man kan sammanfatta min dag att jag har gått, gått, gått och solat på en bänk! Underbart!!!

Undra vad jag ska hitta på ikväll.. mattias ska ut och dricka öl med några kompisar.... hmm... kommer nog på nåt kanske ;)

kram på er alla! Hoppas ni också fått lite färg i ansiket idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för en mysig dag! Jag lovar att vi ska öva att gå och stå så får du ställa ut Donald när du vill.

2009-04-05 @ 20:11:22
URL: http://www.nogg.se/donald

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0