barkaby

har jag tillbringat denna kväll i. Med Carro. Vi träffade Melles son Chadna's Chester som självklart kallas för Chester. En supersöt liten filur som pussades så glatt. Han såg jättefin ut! Och det ska bli kul å se honom framöver i ringarna :) Vi tog lite uppställningsbilder. Gick väl sådär ;) Men han gillade godis så det blir nog inte så svårt å få honom och fatta det där med att ståååå!

Sen satt jag och Carro och tjattrade på Donken till halv 11... vi har aaalltid så mycket å prata om ;);) Även om vi ofta pratar minst ett par gånger i veckan..

Hundarna är iaf trötta efter bus med Thelma och Chester. Thelma fann Ringo på en gång och tyckte han var dösnygg.. Så de tungpussades en hel del, mest på Thelmas initiativ och Ringo är inte sen å pussas... för sånt gillar han! Speciellt med tjejer ;) Han gjorde några små raggningsförsök med höga öron och sprättande bakben... jag undrar verkligen hur det kommer gå när Penny är i höglöp nästa gång... skulle inte förvåna mig om jag måste lämna bort honom fastän han är kastrerad... han älskar ju sin tjej...

Nä, nu ska jag och M se klart filmen vi började se igårkväll. Knowing med Nicholas Cage, den är sådär... men nu vill jag åtminstone se klart den.

Godnatt!!!!

dagens bild missar jag självklart inte! Idag blir det en gammal bild från Hund2006. Där blev Ringo 4 i juniorklassen med HP. Jättenöjd var jag då :) min lillbubba....

Kommentarer
Postat av: Gabriella O dogsen

Å gud va roligt...Chester, en ny Melle bebis som jag inte fått se ännu...finns d nå bilder på han nånstans?!? Är det Carro som äger honom???? Har ju inte fått se Thelma i verkligheten heller :( Hoppsa det blir snart :)

Ja Ringo bingo filuren ja...en go grabb som var en av mamz första o storsta mops favvisar...pussa honom så gott :)

2009-08-22 @ 00:26:39
URL: http://www.gabbinos.se.gabbinos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0