fredagsmyyyys

Härliga fredag!

Igår mådde Eva dåligt så jag åkte in till veterinären. Det visade sig att hon har ett magsår så nu får hon 2 olika mediciner för det och en för sin dåliga mage... Hon åt ingenting igår och var nästan apatisk så hon måste haft väldigt ont :( Men nu är hon mycket piggare så det känns skönt..
Har fått en utförlig checklista utav veterinären med de 3 olika medikamenten om hur, när och vad hon ska äta..

Idag ska jag tillbringa fredagskvällen med hundarna. Vi ska nog gå en långis när jag kommer hem från jobbet och sen ska jag städa lite... M jobbar natt så vi blir alena..

Tittar på mitt nya favvoprogram - Projekt Runway. Det går så perfekt precis innan jobbet så när det är slut så gör jag det sista sen åker jag iväg till jobbet!

Dagens bild är på Gizmo (P. Gullige Gulliver) 2 år gammal. Sötnos!!!


Kommentarer
Postat av: Paula

Men Eva! :( Fy vad jobbigt! Lillaskrutten! Usch jag tycker jättesynd om henne. Ge henne massor med pussar från oss!



Project Runway hör till min å Peters favvo (speciellt Peters;) Vi kollar oxå även fast vi redan sett säsongen



Hoppas vi kan ses snart!

2009-08-28 @ 14:59:18
Postat av: heffa

stackars lilla Eva!! kan inte vart skönt!!! Det är mitt favvo program med :D:D

2009-08-28 @ 15:10:37
Postat av: Gollum med flock

Men hjärtat då!!! Hoppas verklige att du är på bättringsvägen Eva! Skickar många varma hälsningar! Gollum med flock

2009-08-30 @ 19:44:06
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Hanna

Är han inte lik Donald? Sötnosen.

2009-08-31 @ 19:17:04
Postat av: Hanna

Är han inte lik Donald? Sötnosen.

2009-08-31 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0