freitag!

fredagen är här och snart är det helg igen :) Den här veckan har rusat fram.. har ingen aning om varför men så känns det ibland. Det blev inge bior igår eftersom våran bil hux flux slutade funka när vi skjutsade hem min farbror till skärholmen. Hann nästan ända fram så vi fick putta den till närmsta parkering och där insåg vi efter att vi köpt glykol att det var slangen från kylaren som var paj. Hur som helst så är bilen på verkstaden och  borde  vara klar idag. Förhoppningsvis! Vi kunde iaf ta oss hem med en direktbuss som kom precis då vi behövde. Ibland ska man ha tur i oturen :)

Den här veckan har gått åt 2 kvällar i Skarpnäck så min kusin Yvonne som bor i Canada är här med hennes son Eric. Var roligt å träffa dom och slipa lite på engelskan :)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer... Eva är en galen mops och varje dag går åt att hitta på nya hyss och bus och hon och Ringo leker jättejättemycket vilket är superskoj!

på utställningsfronten så åker vi till Norrköping/Nyköping nästa helg och sen är det 2dagars i Högbo Bruk... sen får jag se om det blir nåt mer innan säsongen är slut!

Usch nu ska jag pusta ut... har precis dammsugit och man blir ganska lagom varm i hettan utav det ;);)

hejhopp!
Dagens bild blir på Ebba..supersöööt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till i Norr / nyköping.

Då kommer vi hem med Falcon bus.



Men först kör jag på för fulla muggar i Askersund som du vet. Lite tråkigt att ingen annan skulle dit, men jag kör på ändå.



Kramiz

2009-08-07 @ 12:38:58
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Malin

Tråkigt med bilen...men tur att ni kunde ta er hem på ett smidigt sätt. Lycka till i Nyköping/Norrköping!!! Kanske att jag dyker upp någon av dagarna å hejar fram er ;)))



// Kram Malin

2009-08-07 @ 23:02:31
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: GAbriella o gänget

Tjaba...typiskt att bilen skulle strejka när ni var ute på en tur....men tur som sagt att det finns lokaltrafik ibland :)

Vi ses ju i Norr-Nyköping...sen har jag tabbat mig och ej anm till dubbelutst i Högbo....blir så f-bannad på mig själv, grrrrr

Ha d bäääst!!

2009-08-08 @ 20:51:08
URL: http://www.gabbinos.se
Postat av: Katarina

Visst är det underbart med härliga kollegor som förgyller ens arbetstimmar!!! (och kanske andra timmar...)Typiskt med bilen!! Hoppas att den numera rullar! Våra dubbel kyl-frysar har BÅDA passat på att paja nu under rötmånaden så vi äter numer bara burkmat... ;-) Kanske orkar du med en Skarpnäckrunda i veckan??? Vi hörs!! Kram

2009-08-09 @ 13:52:11
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Gollum med flock

Förresten... fick du posten??!? Kraaaamar!!

2009-08-09 @ 22:02:11
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0