Vallentuna!

Blev upplockad kl. 8 av Mats och kort resväg för en gångs skull bar det iväg till Vallentuna och utställning såklart :) Med kameran i högsta hugg och strålande sol blev det en kanondag!
Jag visade Gollum som med rätt godis visade sig kalasbra men fick nöja sig med en slät etta utanför placeringen.... Föll tydligen inte domaren i smaken fastän han var glad och såå duktig!! Känns som ett väligt plus mot förra helgen :)

Gollum


Etta bland hanarna blev Elliot. Hurra hurra för dig Kattah!!



Ringo fick följa med som sällskap och skötte sig exemplariskt nästan hela dagen. Är stolt över min lilla korv :)

Nästa utställning blir Högbo om 2 helger :) Då dansar Penny ena dagen och Penny och Simon andra!

Ha det gött alla därute. Nu ska jag rensa bland bilder!


Kommentarer
Postat av: Nacho & Co

Ni var superduktiga du o Gollum! Vi tyckte Ringo var kanon idag,det var ett tag sen vi såg han! :)

Om du har några foton där jag & Nacho fastnade på får du jättegärna maila dem om du vill förstås??



Vi ses igen om 2 helger då med Nacho jagandes för championatet!!



/Nacho & Co.

2009-08-23 @ 19:56:24
URL: http://nacho.cybersite.se
Postat av: Malin

Tack för en jättetrevlig dag!!! Det var toppen att få träffa alla mopsvänner igen. Du och Gollum var super duktiga.



// Kram Malin



2009-08-23 @ 20:35:57
Postat av: Cilla

Gollum är en av mina favoriter, han har ett helt underbart huvud.

Syns vi nere i Hässleholm på specialen?

2009-08-23 @ 22:22:54
URL: http://www.eureniusdesign.com/mopsar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0