idol och mys...

Idag är det fredag och jag har bestämt mig för en hemmakväll med mina 3 trubbnosar. Vi ska käka godis och bara ha det mysigt i soffan. Har redan börjat med Idol där anser att Erik bör vinna. Om han inte gör det så kan de nog lika gärna lägga ner.. har inte gillat honom mest under hela tiden, men efter ikväll kan ingen av de andra konkurrera med honom. Han var verkligen helt fantastisk i den sista låten han sjöng.

Nästa helg är det stora sthm. Ska bli jättekul att sitta vid ringside och ställa lite. :) Dock inte nån av mina egna utan vi drar till MyDog istället i början på Januari. Åker tåg dit och sen bor på ett schysst hotell med gångavstånd till mässan för att sedan åka tåg hem igen på söndag. Endast 1 hund var med så det blir gött :)

Har gjort en utställningskalender med alla utställningar för 2010. Har några som jag verkligen vill åka på, som det känns redan nu :):) Så det känns verkligen kul! Ska jaga Pennys sista cert och Simons kvarvarande 2. Det är mitt mål för 2010 på utställningsfronten!

Nä nu ska jag kolla vidare på Idol. Ha det sååå bra alla kompisar!

Dagens bild blir på Penny, en bild som jag verkligen gillar...


Kommentarer
Postat av: Sonja

Underbar bild! Lycka till med utställningarna 2010!

2009-12-05 @ 20:04:09
Postat av: Gyda's mamz Hege

Hei håper vi sees i Stockholm neste lørdag:-))

Vi er så spent på en så stor utstilling med så mange mopser som deltar. Kjedelig at det ble dommerbytte på junior tispene da:-( Men, men vi får se hvordan det går:-)

2009-12-07 @ 18:09:36
URL: http://mopsengyda.blogspot.com
Postat av: Gyda's mamz Hege

Glemte jo å si lykke til med utstillingsåret 2010 skal ikke se bort fra at vi treffes i løpet av året:-)) Morsomt bilde!!

2009-12-07 @ 18:11:47
Postat av: Katarina

Snygg-Penny!!! Bra fotograf!!!

2009-12-09 @ 14:48:27
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: yourmanager

Bra Fotograf du är Linn! Använder du systemkamera?

2009-12-10 @ 21:04:18
URL: http://yourmanager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0