bilder på de små

försökte mig på att ta lite bilder på främst eva idag. Men när jag ändå höll på så fick ringo också agera modell...
här är han med sin stooora näsa :)



sen var det dags för eva. Hon är ju drygt 4 månader nu och om det är nåt hon har lärt sig så är det att stå.. med allt annat känns hon lite kokobello.. fast stanna innan maten börjar funka också...
 

fast om jag ska vara ärlig så är det ju stå-biten som jag tränat mest på såklart. Det andra kommer tids nog.. här är en
huvudstudie på lilla Eva



Ringo fick också stå för jag ville ha en bra ståbild på honom... har faktiskt inte en enda som jag är nöjd med. Det blev som vanligt inte som jag ville ha det... menmen
måste nog inse att jag kanske behöver hjälp med nån extrahand ;)


hejhopp alla glada och ha en underbar söndag. det som är kvar av den lediga dagen vill säga!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilken UNDERBAR puss-näsa....o sen den LJUVA pralinen =)

2009-02-01 @ 20:33:55
Postat av: Cilla

Dina vovvar är så underbart fina alla 3!!!

Vi ställer gärna upp som hjälpredor vid fotograferingen av dom super snygga stå (med massor med snygga mopsvalkar på ryggen) bilderna på jumbo-näsan-Ringo!! Han är ju en pudding, och en pudding måste ha snygg-bilder i profil på sin hemsida! Det vet vi faktiskt! ;o)

Håller tummarna suuuuuuuuperhårt för att ni ska komma på onsdag! Titti och jag vill gosa lite mops, helst nu medesamma!

Kramar i massor från oss alla!

2009-02-01 @ 21:54:31
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Ailicec
Postat av: Anna

Ååååå! Eeeeeeeva - Sleva!!! Gulligare unge får man leta efter! Längtar efter att få ha dig hängande i byxbenet snart igen! ;)

2009-02-02 @ 23:53:30
URL: http://www.faouziah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0