onsdag

Idag har vi jobbat hårt jag och Lisa...
Varorna trillade in så jag åkte 1½ tidigare till jobbet.
Det var 7 pallar hundmat så nu är jag helt slut i både kropp och knopp... Men jag har ätit blodpudding med Smålands hemlagade lingonsylt så nu är reserven uppladdad igen ;)

Eva börjar bli en stor tjej och väger nu hela 5,6 kg och är 5 månader gammal. Väldigt galen och rastlös. Vill alltid hitta på bus. Visst kan hon sova och slappna av men så fort fötterna kommer ner på golvet från soffan så står hon framför med bus i blicken. Men otroligt söt är hon lilla pluttan!!



Ringo min lilla kille verkar ha ont i sitt ben.. Vet inte om det beror på kylan eller vad det är. Det är benet som är opererat.. Det är inte så att han verkar halta så som de kan göra efter en sån operation utan han verkar ha ont.. Inte jätteont men tillräckligt för att han inte vill springa och jag märker det tydligast när vi kommer hem och de springer upp för 2 trappor i trapphuset... Om han fortfarande har ont imorrn ska jag boka tid... Han får ju inte ha ont min lilla prins!

nä nu ska jag kolla på teve och mysa med mopparna.

Kommentarer
Postat av: Del & Ian

Hi

what a super little black pug,

2009-02-26 @ 16:17:42
Postat av: Annica

mmm...låter som Wille...:)ingen rast å ingen ro...där heller :) :)Kram...hon är så söt så....på alla bilder. Hoppas Ringo kryar på sig i benet

2009-02-27 @ 13:35:19
URL: http://emeliieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0