äventyr och mera äventyr

i fredags var det heldag hos Cilla. Jag och Carro med tiger var där i 10 timmar.. tänk att tiden går så fort när man har skoj :)

tiger och eva fann varann


titti tyckte valpen var lite småjobbig.... (med all rätt) ;)



här är kompisarna maya, titti, tiger och eva samlade.. penny och ringo
befann sig i ett annat rum då tiger och ringo inte är bästisar och tiger
gärna vill göra puppar med penny.. de avbytte varandra att sitta där ;)


sen fick jag äntligen lite hjälp att fota eva
lättare att få till bra bild med hjälp... dock lyser det gult ljus på henne från fläkten....


hej allihop här är eeeeeva


sen gick helgen och vi var på MO's uppfödarutbildning i Eskilstuna. Jättetrevligt och väldigt väldigt intressant!!!! Hoppas det blir mer sånt. En utförligare rapport kanske kommer imorrn.

kram alla vänner!!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja Penny var verkligen superglad! Snacka om helgalet mopsrus i våran säng!!!

Men det är klart, Penny vet ju om att hon är min favorit mopstjej, alla kategorier!!!

Hoppas att vi kan göra om det snart igen men jag tror att vi hoppar över bilproblemen mitt i natten nästa gång! ;o)

Karmar i massor från Cilla & gänget

2009-01-19 @ 13:22:29
URL: http://blogtown.se/blog.php?id=Ailicec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0