måndag

nu har det varit helg och jag har jobbat i lördags. det var inte min lördag men jag bytte för att kunna vara ledig den 14:e då Eva ska göra sin debut i dansringen. Det ska bli jäääätteroligt att få ställa en liten puppe igen :) Speciellt min egna puppe. Det känns verkligen speciellt och superkul!

Har även kollat in lite utställningar i vår/sommar och planerat in några jag ska åka på :) Eller planerat och planerat har jag inte men jag har funderat iaf och vet vilka jag vill åka på.

Fick lite bilder på söta Thelma idag (Peringos Erika Kling)




sen har även fått en bild från Donald som alldeles nyss blivit storebror till Ellie


stort grattis Hanna och Andreas!!! hoppas jag snart får komma och snosa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0