Mopsutställning i Kista!!

Nu har vi varit hemma några timmar. sovit och nu kollat igenom alla bilder som togs idag.

Det var mopsutställning idag i Kista. Supersuperkul var det med hela 86 anmälda hundar... :)
Dagen var mycket lyckad och jag tror de flesta var nöjda när de åkte därifrån med åtminstone nånting!

Ska lägga in bilder imorrn som jag tog men jag orkar inte nu.
Vill säga grattis till alla som placerade sig och

tack till alla som anmälde sig...
min gulliga chef som sponsrade med foder så alla fick smaka...
till domare Yvonne Larsson som ville döma...
till Annagreta och Katarina som satt som ringsekreterare...
Och självklart tack till Carro!!!!!!!

...så den här dagen blev möjlig att genomföra :)

Sätter in en bild på dagens SUPREMEBIS-HUND som var otroligt snygg!!
Hans namn är inget mindre än
Ch Kingsize Fawn English Toddy

Grattis Monica!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för en jättetrevlig dag och ett jättebra upplägg på hela dan !



Det måste vi göra om !



kramiz

2009-01-06 @ 23:41:07
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en toppendag. Det gjorde ni bra !!

2009-01-07 @ 00:03:54
Postat av: Gollum med flock

Tack för en jättetrevlig dag!! Det var jättekul att skriva för Yvonne! Utställningen var en perfekt avslutning på julledigheten. Hoppas att du sov gott efter en lång dag! Det gjorde jag! Kramix

2009-01-08 @ 20:19:08
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0