Gotland

I fredags åkte jag och Kattah med våra 5 hundar till Gotland. Vi kom fram vid 3 på morgonen och sov några timmar för att anlända till utställningsplatsen i spöööregn... lite som avesta :(

Men det blev ganska snart bättre. Så när jag gick in med Gollum så hade regnet nästan helt avtagit. Gollum var ovanligt seg och jag hade fickan full av hemmatorkad kycklinghjärta. Tecknade till Katarina att jag ville ha kycklingfiléerna istället. Och direkt blev det fart på killen som vann klassen och senare blev BH-2 med CERT efter Toddy!!!! :) Vilken lycka :):)

Grattis Katarina och Mats till en kalaskille :)
Penny fick en slät etta.

Här är G och Eva :)


Sen åkte vi hela gänget. Jag, Kattah, Katarina & Mats och Lotte och Patrik till en strand där jag och Kattah badade i varma havet och jag tog även lite fina kort på våra vackra hundar!!

Gollum


Trubbel


Elliot


Allis


Ringo


Eva tog sig ett dopp, men hon ångrade sig och tog tag mot en sten...

Mamma!! vart tog du väääägen??


Jahaaa.. där är du!


Jag kommer...


Fy nu vart jag dyngsur!


Söndag:

Idag var det Kattah och Trubbels tur :)
De gick och vann klassen och blev BH-3 med Cert!! Stoooort Grattis Kattah och CharmTrubbel!! Det är ni så värda och nu fixar ni det i Alfta!!! :)


Jag och Gollum blev 4 i klassen och Penny en slät etta idag igen..




Allis däremot blev 2a i sin klass och senare BT-4 Stort grattis till Lotte och Patrik!!


Sen ska jag inte glömma den stora vovven som var med i sällskapet. Nämligen Milly :)
9,5 årig Goldentjej som utmärkt ställdes av Mats i veteranklass.
Hp båda dagarna med en tredjeplacering på lördagen och en finfin andraplacering på söndagen!


3 varma hjältar som ligger i skuggan och jäser..
Milly, Gollum och Eva


Allis myser i stolen med kyltäcket


Milly!!


Trubbel!!


Det var helgens rapport!
hejhopp. på återseende!!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilke finfina foton du tagit Linn!!!!

2009-07-07 @ 09:17:52
Postat av: Nacho & Co

VIlken fin bildserie! Ni har haft en kanonhelg!!

2009-07-07 @ 23:42:57
URL: http://www.nogg.se/nachoman
Postat av: Katarina

Varmt tack för en underbar helg!!!

2009-07-08 @ 11:06:09
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Ingunn

Kjempeartig å lese + se bilder fra helgen Linn:-) Det var slettes ikke ille for Pennan det der, dumt med dommere som slår så hardt ned på pelsfarge men men...

2009-07-16 @ 22:03:41
URL: http://www.ehfi.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0