Köping!

Idag följde jag med Katarina och Mats till Köping. Fick äran att än en gång visa Gollum. Han skötte sig helt suveränt efter att han varit uppe på bordet.. det verkar vara nån spärr ;) Men föll inte domaren i smaken idag och blev 3 i klassen tyvärr utan ck.. men så kan det vara! Jag gläds åt mina kompisar som det gick bättre för!!! Ingen nämnd ingen glömd ;)

Åker till skåne vid 6-tiden imorgonbitti. ska hämta mattias direkt efter nattpasset på jobbet och innan dess måste jag hämta posten och vattna blommor hos mamma och pappa som jag har glömt..... attans! Men klippt gräset på kolonin har jag gjort iaf! alltid nåt!! haha

Såååå nu hör ni nog inget på en vecka, kanske slänger in nåt snabbt från det trådlösa bredbandet mamma och pappa har på sin bärbara... men den är seg så vi får se!

lägger in några fina bilder som jag fått på Willgot och Donald

Willgot först ut! Åker båt med sina "storebror" Fridolf!! sötnos..


Sen Donald i sommar...


och Donald med sin lillasyster Ellie... helt bedårande!


morsning på ett tag!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack gulliga för grattis i gästboken!

Det känns helt fantastiskt med en sådan start!

Hoppas ni får en härlig semester i Skåne!!

Jag jobbar en vecka till och sedan är jag ledig. Skööönt!!!



Ha det gott!

Kram Carina o Rolex

2009-07-20 @ 10:18:51
Postat av: Nettan

Ha det mysigt så syns vi i ringen nästa gång !



kram

2009-07-20 @ 11:12:53
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gabriella o vovvarna

Ha d skänt på semestrtrippen.

Gud vad söta pojkarna är, kul att få se Dunder Donald igen :)

2009-07-22 @ 09:49:38
URL: http://www.nogg.se/gosmops
Postat av: Katarina

Än en gång varmt tack för en en toppendag och toppenhandling av Gollum!!! Hoppas att ni har en toppenvecka i Skåne och Tyskland!! Kram

2009-07-24 @ 18:25:26
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0