snuvig..

Nu är det torsdag och jag känner mig sådäääär... jättetrist :( Jag hoppas att jag inte blir sämre till imorrn då jag och Katarinah åker till Gotland. Trevligare å göra en utställningshelg i friskt tillstånd!

Menmen, i förrgår fick jag åka med Katarina, Mats, Gollum och GoldenMilly till Märsta och ringträning. Det var som vanligt Moa och Svante som höll i den och jag fick lite tips inför helgen med Gollum. Ska bli jättekul å ställa honom och Penny. Tyvärr har Maya fått en ögonskada så hon kan inte följa med :(

Ringo är nybadad för han fick för sig att rulla sig i en död fågel..uääck! hur man nu vill lukta som en död fågel är för mig ett mysterium, med det var väl lika bra för han behövde ett bad ändå. Men däremot så har han blivit väldigt kal på magen, ljumskarna och på insidan av frambenen...? Nån som varit med om nåt liknande fenomen? Han är mjuk som en babyrumpa så han är inte irriterad eller så.. utan bara pälslös. Jättekonstigt!!?

Jag och M har precis ätit en midsommarmiddag på ballen. Sill, färskpotatis, gräslök, gräddfil och ost... mmmmm! Jättemysigt å sitta därute.. inte så ofta vi gör det av nån anledning.. men det ska nog bli mer av den varan i sommar.

Nä nu ska jag försöka kurera mig lite!

dagens bild blir en rusbild på Pennan och Ringo!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag håller tummarna för att det går super för er i helgen på Gotland !



kramiz

2009-07-03 @ 14:03:35
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0