solig eftermiddag!!!

Å va underbart med en solig eftermiddag!
Jag slutade halv 3 idag eftersom Anna bytte med mig i fredags :) Känns toppen och jag tänkte att jag skulle ut och lägga ett blodspår till hundarna. Jag har även skankar nu så de blir på riktigt!!! Så nu håller jag på på väntar att blodet ska tina så jag kan hälla de i en schampooflaska som jag sköljt ur ordentligt....
eviiiga väntan ;);)

Sen när M kommer hem kanske jag åker till Flaten en sväng så Penny får simma..men jag behöver bilen till det..

Imorrn blir det sista gången på ett tag med träningen på Väsby BK. Sen har vi ett välförtjänt sommaruppehåll! Det är så roligt och träffas, även om jag inte kunnat vara med varje onsdag så har det blivit ett gäng gånger som vi setts och tränat agility, lite lydnad eller bara gått en prommis och haft passivitetsträning med de små. Sen har vi ju självklart haft obligatorisk fika efteråt på donken. Jag hoppas att det här fina vädret håller i sig till imorgonkväll så vi slipper regn!

Nä nu ska jag gå å kolla till bloooodet!
Ha det så bra.
dagens bild är på min finaste kille Ringo!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0