äntligen vååår!

helt underbart väder idag. Tog med mig alla tre hundarna och gick en långsam promenad med alla lösa. Har faktiskt inte haft Eva lös på någon promenad innan eftersom hon inte gillar å gå. Men nu gick vi till ängen över vägen så då släppte jag alla 3 och Eva blev en helt annan hund. Vi gick en promenad som vanligtvis tar 20 minuter på 40 minuter och hon skuttade och hade sååå roligt att äta grässtrån och studsa i tuvorna och halka lite på isen som fortfarande ligger kvar.. :) Sen gick vi hem och så lämnade jag Eva så tog jag de stora på en till rutt. Dels för att den första promenaden inte gav så mycket motion och dels för att vädret är heeelt underbart så jag inte ville gå in!

så 50 minuter senare kom vi hem. Hundarna är nu ganska slut för hälften utav prommisen gick vi off-track ;) Vi bergsklättrade och gick i riktig terräng så de får träna lite :)

Igår var vi på ringträning i Möllan. Det var 11 mopsar på plats plus några bonusar som hade flera med sig. 1 terv och 2Berner Sennen. Det var roligt och Eva var såå duktig :) Min lilla tjej som snart är 6 månader.



nu måste jag hitta min batteriladdare till kameran..... vet inte vart den håller hus. Behöver den till söndag iaf, eller helst lördag så jag hinner ladda batteriet.

hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga fina Eva!



// Kram Malin

2009-03-18 @ 18:23:02
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0