sommar??

vår åtminstone...
vaknade väldigt sent idag så jag hann inte gå nån långprommis innan jobbet men det fixade älskade M åt mig istället. Men jag hann gå ut med Eva och göra lunch och sen cykla till jobbet i det underbara vädret :)

Den underbara våren höll i sig även när jag kom hem och jag bestämde mig då för att gå en långis. Eftersom jag nu enligt den gamla klockan slutar halv 6 så är det ljust ganska länge... :) Så först en prommis med de stora och sen en prommis med den lilla. Vi gick och skulle socialträna lite eftersom Madame har börja skälla på mycket i tid och otid. Människor, Hundar och lite annat också... så vi gick till torget och gick runt affären och sen ytterligare en sväng... satt en pojke under gatuprataren till Vivo... han satt och skällde när han såg Eva och hon var inte sen å svara.. men med lite godis i handen kunde hon släppa pojkskallet och följde med mig. 1-0 ;)

gick till Vivo senare för at köpa lite middag. Blev massa toapapper som var billigt. köttfärs, creme fraiche och jordgubbar. Så de blev tacogratäng och jordgubbar till efterrätt!



nu känns våren lite närmre. blir väl snöstorm imorrn hahaha!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmmm jordgubbar! :)

2009-03-31 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0