jahapp

då var den här helgen nästan över. Det har verkligen varit en lång och fullspäckad helg vilket har varit jättekul!! Det har verkligen känts att den här helgen har varit 3 dagar lång!

Eftersom M's kompisar från Småland var i sthlm den här helgen har lite tid spenderats med de. Igår innan utgången åt vi på ett bra ställe i Gamla Stan. Vapiano. Kan varmt rekommenderas!!! Jag åt en sallad som nog var den godaste jag ätit någonsin! De som åt pizza sa desamma om deras, så det stället kommer bli besökt flera gånger av mig. MMMMmmm..

Har börjat bli riktigt bra på Guitar-Hero. M fick det i present av mig när han fyllde år, och en soda stream så nu har vi spelat massor hehe. Igår köpte vi en gitarr till och dessutom LIPS så nu kan vi sjunga massor också... :)

Hundarna ligger utslagna efter långisen i det varma vädret. Trots att det inte var sol när jag var ute gick jag ändå i linne! det är inte klokt!! Fast jag hoppas inte det blir för varmt om 2 veckor då det är dags för hässleholm.. för min del får det gärna vara mulet på lördagen och på söndagen när Anna ställer faraohundarna ska det vara strålande sol! Kan man få beställa det vädret??

Nä nu ska jag fixa nåt och äta. Ha det så bra allihop
dagens bild. Bästa kompisarna Penny och Olle




Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som du har haft en kanonhelg ;)))



// Kram Malin

2009-05-03 @ 19:54:35
URL: http://www.nogg.se/hedda
Postat av: Johanna, Ior & Tiimon

GuitarHero med två gitarrer är skoj! Det har vi i denna koja också!

2009-05-05 @ 09:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0