onsdag.

Hejhej! Onsdag idag. Snart är det helg igen!!! :)
Ibland känns det nödvändigt att betala 464:- till Visma Collectors. (ett indrivningsföretag innan inkasso)
Jag hade verkligen för mig att jag betalat den räkningen men inte vågar man chansa utan betalar snällt 464:-
Efter några veckor får jag ett brev med ett utbetalningskort i. Beloppet var på 464:- Undra varför jag ens behövde betala det från början. Jättekonstigt är det... jaja
Utbetalningskortet hängde på kylen eftersom jag tänkte utnyttja det när jag verkligen behövde det. Tiden gick och utbetalningskortet gick ur datum *suck* Nu har jag skickat in det igen och bett att de sätter in pengarna på mitt konto istället. Tänk va mycket jobb det blev helt i onödan... Om de bara hade kollat noggrannt första gången hade alla sluppit det här ;);)

Nu ska jag göra mig iordning eftersom jag ska till jobbet snart.

uppdatering.. kan säga att blåmärket är inte bara blått.. det är cirka 15+10 centimeter i nyanserna svart/lila/blått/gult
..ser sådär ut ;);)

dagens bild är på Ringo som visar er sin fina tunga


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att ditt blåmärke äger!! Har ALDRIG sett ett sååå enormt blåmärke förr. Sjukt stort! Fy, vad ont det måste ha gjort/gör!!! Tror iof att jag aldrig har sett en rumpa utan brallor på donkens parkering innan heller... ;o)

Pussa på älsklingarna från oss!

Kram Cilla & gänget

2009-05-28 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0