söndag

Så är den här helgen förbi. Igår jobbade jag sen var jag hos mamma och pappa på deras årliga längafest med grannarna. De har bott i deras länga nu i 24 år och alla bor kvar. Det enda som hänt är att ett par skilts sig för ungefär 10 år sen.. säkert mer och hon har en ny man. Det är verkligen supertrevligt på våra längafester som vi har 2 ggr per år. En gång i maj då det är årsdag och en gång i augusti när det är kräftskiva.

Idag har jag och M och mamma och pappa kollat på ett radhus som var till salu. Mest för att kolla lite... det är inte riktigt tid egentligen för nåt köpe. men detta luktade mögel :( fyy men tomten och uteplatsen och planeringen var mysig!

Igår var M på polisskolansdag. De hade öppet hus och klassen var där och det var med i nån övning. Ringo fick följa med och gissa om han blev poppis. M hade inte haft honom så mycket under dagen för flera ville låna Ringo hela tiden. Min lilla charmknutte :) Så tjejerna fick följa med mig till jobbet.

ja det är väl min helg. Har precis ätit en suuupergod kycklingsallad med feta.... stekte kycklingbitarna i mycket krydda och gjorde bitarna väldigt små så man fick många bitar, sen hällde jag på de när de svalnat på min sallad med ruccola och maché och så lite fetaost.... och självklart Balsamvinäger! det är så gott!!

hejdå
dagens bild är....på Simons halvbrorsor i England. (de vi inte valde)
Den till höger är Black Temptation och han ska stra bli pappa. Han bor kvar på kenneln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0