min prins åker iväg.

Men bara några dagar. Mattias och hans brorsa ska till Småland på långweekend och Ringo ska få följa med och busa med Ebba. Kommer sakna pojkarna när de är borta men på söndag är de tillbaka och vi tjejer får klara oss själva.. undra vad för bus vi ska hitta på?

Igår träffade jag Cilla och Diana som vanligt på Väsby BK. Penny fick följa med och träna eftersom hon fått vara hemma några veckor pga. löp men nu fick hon ensamtid med matte. Lite agility blev det, men det mesta hade plockats bort för vintern men vi tränade lite targetstick och lite vanliga trick. Huvudsaken för henne är att få göra något och sen få godis, sen spelar det inte så stor roll vad det är hon gör!

Annars har det inte hänt så mycket. Livet knatar på och vi ser framemot Stora Stockholm! Även om jag inte har med nån egen hund ska jag visa några och prata och träffa alla trevliga mopsmänniskor :)

Ha det så bra alla i höstrusket!
Dagens bild blir givetvis på min fina Ringoboll



Kommentarer
Postat av: Cilla

Vem av killarna tänkte du på när du skrev "min prins"?? ;o)

2009-11-21 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0