New Moon

Idag ska jag, Anna på jobbet och Tanja gå å se New Moon. Äntligen!! Den här dagen har jag väntat på sen jag såg Twilight för första gången. wiiii! :)

Det är fredag vilket är underbart skönt! Ledig hela helgen och på söndag ska vi fira Emma på Centralbadet. Hon fick det i 25års present i Juni...men nu blir det äntligen av. Ska bli jättehärligt!

Blir inget långt inlägg idag för nu ska jag äta lunch innan jag drar till jobbet. Hejhopp!

Blir ingen bild idag för bloggsajten är lite ostabil emellanåt ;)

Kommentarer
Postat av: Gollum med flock

Härlig helg verkar du ha framför dig!!! Hoppas att bion levde upp till förväntningarna! Ta hand om dig och de dina!! Kram

2009-11-21 @ 14:54:04
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0