fredag!

Idag är det fredag vilket är en trevlig dag förutom att det regnar :( Igår var jag hos Viveka och Mille. Hade med mig alla 3 hundarna och till en början gick det väldigt bra med Mille och Ringo sen blev det lite muckigt men ändå mycket bättre mot vad det varit så det var skönt! Eva och lilla Pixie hade dökul.. de lekte oavbrutet de timmar vi var där :)
Penny tiggde godis och mat av Viveka och bet henne i fingret när hon skulle ge alla kalkon.... matvrak!!!

I onsdags träffade jag mitt lilla gäng på Väsby BK igen. Ringo har verkligen blivit duktig och Lydnaden går i små steg framåt hela tiden. Skitskoj!! Penny som är en extrem agilitymops tycker nästan inget annat är kul så vi kör så mycket agility vi kan. Jag längtar till de andra vill och kan tävla så jag kan åka med nån, annars blir det inte att jag åker eftersom jag inte vill sitta själv på tävlingarna...

I helgen ska jag göra 2 roliga saker. På lördag ska jag träffa Carro igen...vi ska göra en sak igen som ni kommer få reda på tids nog ;);) Och på söndag ska jag åka och kolla på massa mopsvalpar! Ska bli roligt!!

Måste berätta ytterligare en rolig grej! Både Thelma och Maya (P. Erika kling & Eivor Rask) har bra knän.
Vilket betyder U.a på patellaundersökningen :) Skönt!!!!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt att höra dom klarade sig!! :D

2009-10-17 @ 16:28:52
URL: http://nogg.se/oddie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0