sundsvall

Nu har vi varit i Sundsvall. Jag och Carro styrde kosan dit i fredags och åt middag på en skitdålig kinesisk restaurang på kvällen. Godis och massa prat blev det innan vi somnade mycket senare än vad som var tänkt.....
Upp tidigt lördagmorgon för att ställa i Timrå ridhus.

Jag ställde Thelma som fick en slät etta och blev 3a i konkurrensen. Lite snålt på en så bra tik tycker jag ;) Penny fick en 2a. Domaren tyckte hon hade för dålig benstomme....(?) Penny har verkligen en del fel, men dålig benstomme hör inte till nåt av de, enligt mig. Men domaren dömer och det var ju en ny dag imorrn ;)
Vill självklart gratta Malin och Hedda till en finfin placering som BT-4 :) det gjorde ni bra!!

thelma


penny


Efter utställningen åkte vi till in till Sundsvall och åt lunch på en pizzeria. Sen shoppade vi lite. Jag hittade massa grejer. En klänning, en tröja, en kjol, ett par byxor och ett par skor :) Och vi köpte även lite grejer till hundarna så de hade å pyssla med på kvällen. Vi åt middag med Ingunn, Frode och Jenny på en jättemysig restaurang. Jag var iaf nöjd med min mat :) Tack för trevligt sällskap!!

På söndagen var det dags för en ny utställningsdag! Gick desto bättre för Thelma idag!!! Tjoho! Hon vann juniorklassen med Ck och blev BT-4 med cert!!! Helt otroligt kul!! Andra utställningen i karriären. Undra vad det ska bli av den lilla donnan :)

Penny fick en 1a och blev iaf placerad som reserv utav ett tiotal hundar i sin klass. Så jag är nöjd, vet ju att inomhus är superdåligt för henne så det här blir sista gången officiellt inomhus. Nu väntar vi på utomhussäsongen!! :)
Återigen gick det bra för Hedda som blev 3a i öppna klassen med ck grattis igen!

tack ingunn för bilden på min pennyplutt!!


tack carro för en underbar helg!! hoppas vi snart kan göra om det :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv gullet! Jag är sååå glad och tacksam för att du hjälpte mig att visa Thelma så fint och med en så bra placering! Tack snälla, rara du!!! Längtar redan till nästa roadtrip med dig och Penny + galenpannan Eva. ;)

2009-10-06 @ 09:46:20
URL: http://www.carolines.se
Postat av: Katarina

Vilken underbar utställninghelg!! Önskar att vi hade kunnat vara med och dela glädjen med er! Vi ser fram emot kommande utställnings-tillställningar/-resor :-) Många kramar

2009-10-06 @ 11:52:52
URL: http://www.nogg/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0