torsdag

Idag är det torsdag och jag började dagen med en långpromenad med hundarna... lite jobbigt emellanåt när Penny och Ringo tänker göra puppisar men det funkar att ha R i koppel för det är han som är jobbigast... Men det är inte hela tiden som tur är ;)

Sen åkte jag till jobbet som vanligt och handlade efter jobbet som vanligt och idag blev det hemmgjord pizza.
Min blev med skinka, championjoner, mozzarella, vanlig ost och sparris.. massa sparris!!! mmm det är så gott!

M och jag har inte riktigt samma smak. hans var med skinka, championjer, bacon och vanlig ost... inte så kul enligt mig ;)

Imorrn är det fredag - en härlig dag och jag är ledig hela helgen! Jippi!! undra vad jag ska hitta på för bus då?? den som lever får veta!

ha det så bra alla vänner och bloggläsare. Några är det iaf ;)

Dagens bild blir på min fina Ringo från i somras i Småland.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hoppas du får en jättemysig helg!



Själv hoppas jag på en tur till skogen och trattisarna, samt lite god mat och gott vin.

2009-10-30 @ 11:52:25
Postat av: paula

Mmmm sparris e ju jättegott! ;P..

Ha så skönt i helgen.

Xtra puss till Eva! :)



2009-10-30 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0