trevlig helg!

Helgen är snart slut och den har varit full som vanligt. Ingen utställning är nu inbokad förrän 2010. Självklart åker jag och tittar på HUND2009 men utan hund. Ska bli skönt med några månaders vila.. Även om Simon inte är såå långt ifrån att hamna på mopsligan..Hade inte behövts så många mer poäng menmen, det kommer ett nytt år!

I lördags jobbade jag. Sen bakade jag en otroligt god kladdkaka som jag tog direkt från ugnen och begav mig med Eva hem till Sandra. Vi var 4 tjejer som garvade oss in till natten. Superskoj kväll! Kladdkakan med grädde och hallon gick nästan åt och resten har jag lovat bort til Mattias bror ;)

Idag var det upp relativt tidigt och sen iväg till ZOORFmässan som anordnas vartannat år i Upplands Väsby. Det är nästan alla djurtillbehörsgrossister som samlas på 1 ställe så med andra ord mycket att titta på och beställa till butiken :) Jag har beställt lite grejer som jag ska köpa också. En matta som suger upp allt skit vid ytterdörren. Eftersom våran lägenhet är så dåligt planerad med en hall i mitten som man måste gå igenom för att komma till köket, badrummet, sovrummet och vardagsrummet så kändes det som en dunderköp! Sen fick alla 3 hundarna fina nya fleecetäcken som ska stå emot väta plus att Eva fick ett eget Hurrtatäcke för riktigt kalla dagar och när de sitter stilla utomhus.

Jag, Carro och Kattah ska ha hand om mopsmontern på stora sthlm i år vilket ska bli riktigt skoj! Jag har tonvis med idéer som jag hoppas blir lika bra i verkligheten som i mina tankar :) Vi behöver även folk som kan hjälpa till i montern. Har nån som läser här (som är med mops..)lust och ork och tid så hojta gärna till på [email protected] så blir vi glada!!

kram på er alla!

dagens bild blir från arkivet. Ebba när hon tränar slalom! Duktig tjej!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad kul med montern, den kommer nog att bli jättefin...vi kommer nog inte upp i år :( blir det nåt blir det MY DOG i jan. Kraam

2009-10-12 @ 13:23:31
URL: http://www.nogg.se/mopsenfridolf
Postat av: Annagreta

Hör av er om ni behöver hjälp med montern och glöm inte att kontakta Mai E, som jag pratade med häromkvällen och som har en del grejer som ni kan använda, plus en massa goda råd. Det är ju inte den enklaste sak i världen och det måste bli så bra som möjligt. Ni har ju erfarenhet från Kungsan, men det är inte fel att ta lite råd från de som varit med tidigare.

2009-10-18 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0