1årsdag!!

Idag firar vi våra 5 små E-valpar.
Det är Maya, Thelma, Ebba, Eva och Oddie!!! Ät mycket tårta och få massa gosar.
Stort Grattis!! Känns som igår när ni föddes så dramatiskt på Bagarmossens djursjukhus. Är så glad att ni finns och har världens bästa familjer. :)

Idag har jag sett Tom Jones med Mamma i Globen. Han börjar bli gammal men åå så bra!!! :) Skitkul!

Sätter in en bild på Thelma som äter tårta... Fick den idag i mailen utav Liza. Tacktacktack!!!



En till på Thelma och hennes nya gose. Ser ni likheten med Eva?!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka härliga bilder !



Du har blivit utmanad av mig !



kramiz

2009-09-22 @ 23:50:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Pappa uffe

Jag minns det som igår när mina sockergryn föddes.

Jag vankade av å an och kunde knappt bärga mej ;)

Ni är såååå fina mina guldklimpar!!! Grattis på er och puss på knorrarna!/Stolta farsan

2009-09-23 @ 08:56:36
Postat av: Malin

Hurra och grattis på 1 årsdagen!!!!



// Kram från plastmamman Malin

2009-09-23 @ 08:56:52
URL: http://www.nogg.se/hedda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0