ringo alias kassler!

Förra veckan när jag var på Väsby BK och tittade på Lydnadstävling med Sandra och Cilla så skjutsade jag som vanligt hem Sandra... Då Ringo börjar spexa..

här kommer en liten bildserie på min tokiga kassler!

börjar helt vanligt..


sen märker han att vi börjar garva..


haha


close-up!


det var allt för idag. Sandra tog några fler bilder igår när vi var i Väsby och tränade på BK'n igen ;)
Körde ett viltspår och lite början till tävlingslydnad med Ringo och Penny fick sig en omgång med agility och lite fortsatt utställningsträning...!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahahhahaha, det bästa på länge!!! You go Ringo =)

2009-09-03 @ 16:12:49
Postat av: Katarina

Vilken härlig Kassler!! Spexig!!

2009-09-04 @ 09:06:20
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Sandra G

Älskade lilla tok-Ringo!

2009-09-07 @ 10:49:18
Postat av: Anna & Jojje

Nu har du gjort vår dag Ringo gud vad jag skrattar =)

2009-09-07 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0