Lilla Sthlm

Är över för den här gången..
Evas debut gick inte så bra tyvärr. Hon skötte sig dock exemplariskt och stod och gick jättebra så henne är jag superstolt över men tyvärr fick hon en tvåa. Domaren störde sig nåt enormt på hennes nosveck och så är livet ibland... Nästa blir forshaga om 2 veckor, få se vad den domaren tycker istället ;)
Gläds åt de som de gick bättre för! Ingen nämnd, ingen glömd..

På kvällen var vi på Grand Hotel i Stockholm på Champions of Champions, Veterans of Veterans. Det var en väldigt rolig upplevelse!

Mycket snygga hundar och god mat :)

Här är vi i Grands korridorer..
Jag, Tanja, Cissi och Anna..


Jag agerade fotograf hela kvällen och tog tonvis med kort på Anna och Juno som var uppe i VoV men tyvärr blev slagna av en fin Boston Terrier.
Mopsen Bizzy blev tyvärr också utslagen i ett tidigt skede av Årets Hund, Salukin Harley.. synd att de var tvungen å mötas så tidigt.

Igår var jag hos Dan och Ullis och buspojkarna. De fick såklart ett varsitt påskägg av Faster Linn med massa godis och en varsin bil :)

Nu idag har jag dammsugit, det behövdes kan jag lugnt säga.. det blir så skitigt på bara nån dag när vädret är som det är.. och om det inte var nog med det så kom det snö idag... *suck*

Nä, nu ska jag äta lunch! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0