Ransäter

Hemma från Ransäter. Känner mig som en halv människa, är verkligen inte gjord för att gå upp 04.00 och åka drygt 3,5 timme i bilen för att sen i regnet vara på en uställning och sen på vägen till bilen se allt ramla ner från burvagnen inte mindre än 3 gånger innan jag gick och hämtade bilen... Inte nog med det så gick snöret till burvagnen av idag :( Så nu måste jag fixa det innan Norgeresan... så surt!!

Jaja, utställningen gick bra, även om det tyvärr inte gick hela vägen..
Penny blev BT-2 med Reserv-Cacib efter Pugbully Raised on Boogie som blev Svensk Champion! Stort Grattis till Heidi, även om det är snöpligt å komma efter när man jagar sista certet. Jag ger dock inte upp, det kommer tids nog!! ;);)
Domare för dagen var Terje Lindström från Norge.

Tack Carro för världens bästa sällis!!!

Blir inga bilder eftersom regnet öste ner... Då fick kameran bo kvar i bilen så länge.

Kan lägga in en bild på prinsessan från förra helgen som Katarina Swahn tog!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stort grattis till ett fint resultat (med väldigt få utdelade CK), även om vi hoppas på det sista certet för Penny-gumman!!! <3 Håller tummarna framöver!! Kram

2010-08-03 @ 09:12:58
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Daniela & mopsarna

Vackra Penny, det klart det kommer ett sista cert och det snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0