slutet av en gammal vecka.. Början på en ny

Nu är det söndagkväll och ytterligare en vecka har gått. Den här veckan har varit min första semestervecka vilket är helt ok.
På fredag åker Jag, Kattah och Gabbi till Norge! Ska bli sååå kul :)
Även om jag inte förväntar mig några resultat med tanke på konkurrensen i Norge så ska resan bli jätterolig! Har inte varit i Norge på hur många år som helst och jag har aldrig ställt där.

Nu ikväll har Gollum varit här några timmar, han är så söt...!

Igår träffade jag Cilla, Carro och Sandra. Cilla hade med sig sin nya lilla Mynta som var bedårande :) Jättekul att äntligen få se henne... Vi käkade middag ihop sen gick jag på bio med Mattias och några till... Bröderna Karlsson, en helt okej film. Oerhört pinsamma scener ibland men väldigt rolig emellanåt

Det är vad jag har hittat på. Min dator håller på å paja, så det blir ingen bild.
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Daniela & mopsarna

Åh vad spännande med en resa till Norge :D Hoppas ni får en trevlig vistelse och att ni får kul på utställningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0