regn..

Man har ju blivit hyffsat bortskämd under semestern med kalasväder... Har knappt varit en dag under 25 grader och inget regn, fram tills idag.. Hundarna fick ingen långis imorse, det får vänta tills det blir uppehåll... Ingen av oss 4 vill ändå gå speciellt långt i det vädret.

Utställningarna i Augusti är bokade. Först blir det Ransäter nu på söndag där jag har anmält Penny. Ska åka med Carro och det ska bli så trevligt!!

Sen 14-15 ska jag, Kattah och Gabbi till Norge. Simon och Penny är anmälda dit plus ytterligare en lånehund ;)
Och sista helgen blir det Gotland. Simon & Penny är även anmälda dit och jag åker med Anna och FaraohundsAlice.
Hittade ett billigt och urmysigt boende förra veckan eftersom det inte var bestämt att vi skulle dit förrän då...Även färjan är bokad med ett superpris!! Letar man lite extra så hittar man oftast bra grejer :)

Igår såg jag Inception på bio, en otroligt bra film faktiskt även om typ inte fattade någonting i början av filmen, men jag är tydligen filmtrög ;);)

bilden är från Rallylydnadstävlingen i Simrishamn...
Penny är väldigt sugen på Linus korv....
Fotograf: Sandra Gisslar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0