söndag

Nu har helgen gått och igår hade jag fullt upp.
Först var vi på dop, det var Sannas lilla Stella som döptes, på kvällen gick jag, mattias och några kompisar ut och åt jättegod mat på Shamrock på Folkungagatan.
Sen gick vi och tog några öl på Götgatsbacken..

En mycket trevlig lördag.. söndag däremot
Jag har inte gjort någonting mer än gått några prommisar med hundarna i regnslasket.. nu på kvällen kom det snö så nu slapp jag torka dom iaf :)

Gjorde fläskkarré i gräddsås med sparris och bacon till middag, Mattias har varit och pluggat och kom hem lagom till middagen. Så nu väntar en ny jobbvecka, såg förresten att det var 78 mopsar anmälda i Älvsjö, så vi slipper domarbyte..

Dagens bild blir på knasEva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0