söndag.

nu är det söndag igen och snart dags för en ny vecka.
Idag var jag och M på stadsteatern, vi såg bröderna lejonhjärta. Efteråt åt vi en sen lunch på kunghallarna, jag åt wok.
Fyndade ett par klarblå skor på H&M sen åkte vi hem.

Igår åkte vi hem till mamma&pappa. Jag och Mamma gick en lång prommis med Penny & Ringo, Eva fick stanna med M och pappa eftersom jag redan gått en 40minuters prommis och jag tyckte det räckte för hennes små ben..

Vi gick iaf en jättehärlig promenad på isen i solskenet. Var ute i 1½ timme och hundarna var väldigt trötta och nöjda när vi kom tillbaka. Vi käkade en jättegod köttgryta och smarrig glace au four till efterrätt.. MMMMMM

Vi spelade lite kort till småtimmarna och Penny fick stanna över natten, hon hade redan sprungit upp till övervåningen och lagt sig i deras säng så hon berättade tydligt vad hon ville ;)

På torsdag åker jag till England och Cruft's med jobbet. Ska bli skoj! Tyvärr hinner jag inte se mopsarna, men jag ska kika på afghan och faraohund iaf och uppleva Cruft's för första gången vilket ska bli jättespännande och en superupplevelse tror jag. Får ta igen mopsarna vid ett senare tillfälle istället...

nä nu ska man väl kissa mopsarna en sista gång innan kudden kallar!
kram/Linn

dagens bild blir på världens finaste Penny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0