Sundsvall!

Har nu kommit hem från en kalashelg i Sundsvall!! Härligt resesällskap och bra resultat :)

Lördag:
Simon ökl1,ökkR
Eva ukl1,ukk3
Thelma (som jag visade)ökl1,ökk2, CK

Söndag:
Simon ökl1,ökk3
Eva ukl2
Thelma som jag visade igen ökl1,ökk1, CK, BT-3 :)
Ettan ökl1,ökk4, CK

Stort Grattis till Carro och fina Thelma!!
Även stort Grattis till Evas finfina kusin Qlimp som gick och blev BIM på söndagen, nu kommer snart 3dje certet!!!
Stort Grattis till Katrin och Bosse och lilla Gailan som blev BIS-valp på SDHK på söndagen och även till Maria som fick cert på sin fina Elsie!

Även många andra som också fick kanonresultat :) STORT GRATTIS!

Men mest vill jag tacka Carro och Malin för en trevlig helg :)

Bilden blir på Simon som är 2 år och 3 månader.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilka fina resultat och va roligt att ni fick en kul resa. Hoppas att du får en mysig och rolig måndagkväll. ;-)

2010-05-24 @ 19:28:56
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Daniela & mopsarna

Grattis till de fina resultaten!!! Ni verkar alla ha haft en rolig helg i Sundsvall =) Du har raddat upp precis alla som jag oxå vill gratta lite extra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0