fredag!

M har precis åkt iväg för att jobba natt och jag ville inte vara ensam så jag slängde iväg ett sms til Camilla som nappade på min idé med att ses, kolla på film & käka godis.. :)
Kul!

Ska snart iväg och handla lite grejer sen drar vi, mopsarna och jag...
På söndag är det föreläsning om parning&valpning i Märsta som våran rasklubb anordnar. Ska bli jätteintressant!

Fick ett paket Ringokakor utav min kära kompis Sandra. Hon hade sett de på Malta och givetvis tänkt på mig och handlat.. så gulligt! Goda var de också ;)'



Snart är det Stora Sthlm, ska bli kul och se alla igen! Jag och Kattah har hand om montern det här året också.
Men självklart ska jag kolla på mopsar och även ställa ett par stycken. Sen åker jag nog till MyDog också, ska bara få bekräftat från mina kompisar att de verkligen får ledigt och strax efter det är det mopsutställningen i Kista som jag och Carro anordnar för tredje året i rad! Det är verkligen en rolig händelse för oss! Och vi ska nog få jätteroligt :)


Kommentarer
Postat av: Daniela & Mopsarna

Haha vad roligt med Ringokakor :) Ser verkligen fram emot Mopsordens utställning i jan. Kul att det är ni som har den igen, missade ju tyvärr förra året för Zuki var förkyld, men förförra var jag ju me och det var verkligen en välordnad och rolig utställning :) Vi ses på Stora stockholm!

2010-11-17 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0