ledig fullspäckad dag

Började dagen med att åka med Mamma till simhallen där vi simmade, badade bubbelpool och bastade.. Efter det så gick vi till Farsta gård och åt lunch. Jag åt helt underbara köttbullar med hemlagat mos och sås... sååå gott!!

Efter detta så åkte jag hem till Malin för en sista valptitt innan de åker.. Givetvis hade jag kameran med mig och har nu rensat 269 bilder ner till 29 st.

Mopsvalpar är så galen söta så man kan nästan inte få nog, men två av dessa var av den vildare varianten så de bet hårt i både strumpor och andra saker som de kom åt så deras ägare kommer nog få fullt upp.. *hehe*

Här kommer ett litet smakprov på Magda och Mira när de tigger, Mira är den galnaste om man kan uttrycka sig milt ;))

Kommer uppdatera Malins sida imorgon med resterande bilder och adressen dit är:
http://hem.bredband.net/heddas



Kommentarer
Postat av: Daniela & Mopsarna

Låter som en bra och mysig dag med mammsen :) Ååå vilka söta små mopsvalpar <3 Ska kolla på Malins sida på resterande bilder oxå!

2010-11-17 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0