uppdatering...

Vilken härlig vecka! Började med två lediga dagar sen träffade jag Katarina, Gollum och Milly för en prommis på torsdagen, sen blev jag bjuden på middag! mmmm :)

Sen blev det fredag, min favvodag! Kollade på idol sen änglagård, igår-lördag lagade jag fläskfile med goood efterrätt kollade vi på "så mycket bättre" jag bakade bullar som blev misslyckade och så såg vi änglagård 2... idag har det varit en slapp dag. Tur att hundarna ska ut annars hade jag nog varit inne hela dagen.

Nästa vecka blir det kanske lite mer att göra, tänkte bjuda mina tjejer på middag här på fredag! :)

bild på min efterrätt med inspiration från halv8 hos mig.

Vit chokladmousse med jordgubbsnurr och tobleronechips! :) mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0