Nu är jag här igen!

Nu är jag äntligen tillbaka :)
Min dator har varit på reparation 2 ggr men nu ska den vara lagad och jag är såå glad att ha den hemma igen... Vi har haft en lånedator men utan bilder och sånt så därför har bloggen blivit lidande ;)

Hur som... Det har hänt lite grejer sen sist. Jag har köpt en hund. Hon heter Myran (Jessygaff Midnight Myrtle) och är en svart skönhet på 13 månader. Här är hon:

Fler bilder finns på hemsidan!

Jag har varit i Sundsvall&Timrå med Kattah. Eller hon hade glömt att hon skulle sitta som ringsekreterare på lördagen så jag sov några timmar hos de i Uppsala och åkte vid kvart i 6 till Timrå och hämtade Kattah och Rufus vid stationen på lördagkväll.

Det gick ganska bra på utställningen... Jag visade Trubbel till BIM :) TJOHO!! fina killen, och Penny blev 2a i öppenklassen med ck men precis utan placering i bästatik...

På söndagen i Nordichallen i Sundsvall visade jag Trubbel till BH3. Simon blev 3a i öppenklassen, Penny var inte anmäld. Och inte nog med det så tog TibTerrier-Rufus sitt första cert!!!! Jippiiiii :) Grattis :)))

Det var nog allt för idag.

Återkommer snart ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Välkommen tillbaka !



kramiz

2010-10-20 @ 16:18:45
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gold

God kväll! :)

2010-10-20 @ 18:23:02
URL: http://simongold.blogg.se/
Postat av: Katarina

Härligt att ha dig tillbaka!!! ;-)

2010-10-22 @ 09:14:50
URL: http://www.nogg.se/gollum
Postat av: Sonja och Moses

Har saknat att läsa din blogg! Oj oj en ny liten hund. Grattis! Och samma namn som Moses mamma! Måste vara en liten pärla!

2010-10-22 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0