brukshundklubben

är ett bra tillhåll på onsdagar. Igår var vi där och fördelade tiden med 2 timmar på klubben och 3 timmar på donken med massa prat ;)
Hundarna var iaf nöjda. Tränade nästan uteslutet linförhet och ställande under gång med Ringo och det gick över förväntan.. I början tänkte jag att det här kommer aaaaaldrig att gå, men när jag nött "stå" några gånger så hajjade han hyffsat vad jag ville och jag är så stolt och glad över att ha en så lättlärd och arbetsvillig mops :)

Penny körde mest agility eftersom det är det hon tycker är roligast, vi körde även rallylydnad

På fredag ska vi ha slumberparty hemma hos camilla. Det ska bli mysigt! Sen på måndag åker jag till MonteNegro en vecka, nån som har lust å passa 1-3 mopsar nån utan dagarna (mån-fre) så hojta till.

blir ingen bild idag, eftersom min dator är paj å jag har en lånedator utan bilder..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0