Äntligen

Nu har jag äntligen hittat en hane åt Myran. Som jag har letat efter en passande svart hane... Inte är det lätt och det var inte förrän jag började leta som jag upptäckte att utbudet är så litet på svart. Visst finns det ett gäng snygga svarta pojkar, absolut! Men det ska passa henne både utseendemässigt och stamtavlan. Nu tror jag att jag har hittat the one :)

Kommer inte avslöja än vem det är... Men i sinom tid får ni veta! Det dröjer några månader tills hon ska löpa så då ska vi åka på parningsresa förhoppningsvis och sen kanske jag ha lakritstroll till hösten. Åå vad jag längtar!

Idag är det västerås men jag är såklart på jobbet men där står jag vid datorn nästan hela dagen så jag lär ju inte missa när resultaten droppar in! Lycka till alla vänner som är där!!!

Kram /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0