Sommarhelg

Vilken härlig helg!

Igår åkte jag hem till Camilla. Vi grillade och satt ute och käkade.. Camilla var rätt busy med sitt tårtskapande men jag låg i soffan och kikade på när hon gjorde en fin krona och rosor som blev kvällens projekt till en utav doptårtorna som hon har beställning på.

Idag blev det ändrade planer så det blir nog kräftskiva i Skarpnäck istället.. Men innan dess måste jag åka och möta Kattah för hämtning av lilla Cliff. Cliff ska nämligen med mig till Öland nästa helg och ska få lite träning, på måndag ska vi till Gerard O´Shea och resten av veckan blir det maxad träning inför helgen :)

Imorrn är det dags för Rallylydnad igen. Båda mina hundar har redan 3 godkända resultat och eftersom dubbeltävlingen imorrn bara är nybörjarklass så får vi lite extra träning. Kan alltid behövas innan vi tävlar i fortsättningsklass 11e september.

Eva löper, igen! Typiskt att hon ska löpa var fjärde månad när jag helst av allt vill att hon ska vara kastrerad... Så hon får spendera veckan hos Mamma och Pappa eftersom jag kommer ha 2 stycken gossar hemma.

Det var nog alles för denna gång

Bjussar på en bild på Semlans Franz-Clifford (Cliff) när han blev BIS-2valp på SDHK's utställning den 6:e Juni i år. Hoppas vi kan få ett liknande resultat från juniorklassen nästa helg!



Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS TILL PALLPLATSEN MED RINGO-BINGO I GÅR!!! VÄRLDENS SNYGGASTE BANA GICK HAN OCH VÄRLDENS DUKTIGASTE OCH BÄSTA RL MOPSAR HAR DU!! :)

2011-08-29 @ 10:47:13
URL: http://faouziahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0