Mopsutställningen i Kista 2011

Nu börjar jag känna mig som en människa igen efter utställningen i Söndags. Min kompanjon och varandras högra hand Carro var sjuk... och inte så lite sjuk heller så hon är förlåten ;)
I jumed detta betydde det att ansvaret las på mig....

Började finfint på lördagen då jag fick sällskap av snälla Nettan som hoppade in i montern istället för Carro. Sen hade söta Camilla lovat att hjälpa mig bygga upp ringen, fixa rosetter, priser, ringband, stolar, bord... i stort sett ha allting på plats till söndag. Men neeeej... tji fick vi.. 19.15 kom det e snubbe fram och sa att mässan hade varit stängd i en kvart.... hmm, stod i montern till kl 18 och bar in grejer till 18,30 vilket betyder att vi inte hann speciellt mycket!

Han kom med den glada nyheten att de faktiskt hade öppet från 07.00 på söndagen... Och där stod jag och hängde på låset...
8.15 kom underbara Kattah och hjälpte mig jättemycket! Hon har varit en klippa hela tiden, utan henne hade allt gått åt helskotta ;)

10 i 9 började folk strömma in och jag börjar känna lite panik då godispåsarna som skulle göras var långt ifrån klart... Men Tarja frågade snällt om hon kunde hjälpa till, jag säger inte nej till det utan tackar och tar emot hjälpen!

Ann och Peter kommer in med en hel vagn med priser!!!! Tack så otroligt mycket :) Även Peter var en klippa som hjälpte mig att fixa placeringspriser under hela dagen, blev lite mycket med två ringar själv så det var verkligen snällt!!

9.40 är vi helt färdiga och jag kan slappna av och börja sälja lotter.... Sen drar utställningen igång :)

Måste faktiskt säga att den kändes väldig lyckad!! Alla deltagande fick priser och vi hade 3 proppfulla kartonger kvar till nästa special :)

Tack alla underbara människor som gjorde att den här dagen blev så lyckad! Utan er vet jag inte hur det hade gått!

Hoppas att alla andra känner som jag, att det var en trevlig dag med massa skratt och trevlig stämning!

Bilder kommer så småningom... min dator är trasig och det går inte att fixa bilder i felsäkert läge, men det kommer.... promise!

Krya på dig Carro...! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag tycker det var en kanonutställning. Rakt igenom välskött och trevlig stämning. Vilket fantastiskt jobb du gjort! Jag var så nöjd och glad för rosetter och fina priser!

Tack och stor kram från Sonja och Moses

2011-01-14 @ 14:21:44
Postat av: Katrin

Vilken härlig dag det var, och du/ni gör alltid ett suveränt jobb, skulle ha skrivit detta för länge sedan men det är alltid så mycket att göra på jobbet och när hemmatjänsten är gjord så stupar man i säng. Så snyggt jobbat och du... tack för förtroendet att visa Penny, galet go tjej är hon.

Ha det gott

Kramizar från oss i Daisykojan

2011-01-15 @ 19:55:06
URL: http://www.cederborgens.se
Postat av: Carro

Gulle, gulle, gulle dig bästaste Linn! Vad hade jag gjort utan dig?! Tack, tack, tack, TACK för du fixade allt när jag låg halvdöd hemma trots massa motgångar. Lovar att inte vara sjuka till nästa år om jag så ska behöva ligga i karantän 2 mån innan utställningen! ;) Puss å kram till värdlens bästa Linnsa!

2011-01-20 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0