Tältsemester

DET är precis vad som planeras till helgen. Jag och Katarinah ska till Borås och ställa ut lite hundar och så kom vi på den briljanta idéen att vi skulle tälta. På så vis kommer vi spara en massa pengar.

Jag har ett grymt tält i källaren som är som 2 rum... problemet är att det är 5 år sedan sist jag använde det så jag har ingen aning om hur man sätter upp det.. Men det lär ju ge med sig, fixade ju att sätta upp det för 5 år sedan och jag borde inte blivit dummare nu... kanske mindre tålmodig bara :P

Men innan dess är det dags för officiell debut i Rallylydnad. Detta ska vi givetvis vara med på och tävlingen börjar kl. 00.01 1 Juli. Så med andra ord på Torsdagnatt :) Ska bli sååå roligt och äntligen blir det officiellt!! Har givetvis anmält både Penny och Ringo men tyvärr missade vi tävling nummer 2 den 10e juli så vi får vänta ända tills slutet av Augusti tills det är dags för nästa tävling...

Återkommer på fredag som en tröttmössa och uppdaterar...

Hejhopp!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Bara att bita ihop och ta en pinne i taget så kommer ni fixa det där tältet galant.



Ni får ha en trevlig helg i Borås och lycka till på både utställning och rally-lydnaden !



kram

2011-06-28 @ 11:54:20
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0