torsdag..

Idag är det torsdag och det är andra veckan i Juni och vi har högsommarvärme!! UNDERBART! :) Jag älskar detta och har redan glömt hur hemskt och lång vintern har varit....
Allt är lovely förutom två saker.. Fästingar och Myggor. Dessa två varelser hade jag klarat mig bra utan..

Myggen älskar tydligen mig och suger från mig konstant.. Som tur är verkar jag inte ha samma dragningskraft till fästingarna, tur det! Hundarna har jag preparerat med bärnstenshalsband. Dessa säljer jag i min butik 40cm för endast 65:-

Har några få kvar..

Har fått nummerlapparna till våran kommande mopsspecial :))) Det ska bli så roligt att åka och träffa alla vänner. Penny kommer tävla med 25 andra öppentikar, helt sanslöst vad mycket tikar det finns som tävlar i den klassen. Simon har ju roligt nog gått upp i den aningen mindre championklassen. Men konkurrensen lär ju knappast vara lägre.. haha, men det ska bli kul att få tävla med de snyggaste grabbarna o
avsett hur det går.

Har alltid hemkörning i min butik i Bromma.
Kika gärna in på www.zooklart.se

Ha en fin dag!
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0