valpsjuk...

Jag är så valpsjuk!!! Helt galet faktiskt.
Längtar så mycket och skulle gärna ha en egen liten pralin att börja träna och ställa ut. Förhoppningsvis dröjer det inte längre än till hösten, den som lever får se :)

Innan dess så ska jag åka och ställa lite. Planeringen är än så länge Borås i början av Juli och Ransäter i slutet. Penny min trogna följeslagare får följa med och dessutom har jag anmält Myran. Det gick så bra för henne i Österbybruk så hon får prova några gånger till.

Men närmast är specialen på tur. Jag och Natalie åker upp på fredag och möter upp ett helt gäng fantastiska mopsmänniskor så ska vi ha grillknytis. Förmodligen blir det vin och snack långt in på natten :) Vi ska bo i en stor stuga. Vi blev samanlagt 17 pers :)))

Simon och Penny är anmälda och Simon har flyttat upp till championklass så det är jättespännande :)

Återkommer med rapport och bilder efter helgen! So long och njut av det underrbara sommarvädret!!

Bjuder på två bilder av Simon som unghund när han blev BIR och BIS-unghund och BIS-2 på SDHK's utställning i Helsingborg.. Vilken dag!! :)


Tyvärr så är denna bild av så dålig kvalitet.. Har försökt fixa så gott det gick.. den visar i vilket fall Simon när han blev BIS-2 :)






Kommentarer
Postat av: Katarina

Spänannde med planer!!!! :-)

Tills dess får du komma hem till oss och snoza på Nixie! :-)



Kramis

2011-06-21 @ 10:44:57
URL: http://www.nogg.se/gollum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0