Österbybruk!

Idag har jag och Kattah med hundar varit i Österbybruk. Åkte till Vattholma redan igår så vi käkade ihop och jag fick äran att ha 6 mopsar i min säng och Kattah fick ingen :P

Väl på utställningen så var vi nästan först på plats och fick förmånen att välja tältplats.. Jag som är en optimist sa att när solen kommer så vill jag att den lyser på oss och inte bakom oss.. Stod och spekulerade en stund om var solen skulle befinna sig under dagen så valde vi omsorgsfullt plats...
När solen kom (ingen trodde mig.. alla är pessimister ;)))) så hade vi valt fel plats!! grrrr...!

Kattah och Cliff började med att bli BIM-valp. Endast slagen av en underbar liten mopstjej från Tangetoppen
Hann även med att kika på faraohundarna en liten sväng där Annas uppfödda Qiwi blev BIM och Faouziah's hade även bästa valp och bästa veteran :) Grattis!!

I mopsringen blev snygga nyblivna Championen Qlimp BH-4 Grattis!
I tikringen visade jag Myran som blev 2a i unghunsklassen med CK och även Penny blev 2a i öppenklassen med CK. Valde att visa Myran vidare. Och det var roligt för hon gick ända upp till en fin Bästa Tik-3 placering!! :) En strålande debut för lilla fröken!! :)))

Här kommer lite bilder från helgen

Semlans Franz-Clifford "Cliff"


Flashline's Quick To Take It All "Trubbel"


Bondarv's Penny-Lane "Penny" 6 år Kolla in den gråa hakan...!


Jalindas Hugo "Ringo"


Jessygaff Midnite Myrtle "Myran"


Tack för en mysig helg Kattah!! <3
Tack alla vid ringside för att ni hejjade!! Så roligt :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Stort grattis till alla framgångar och utmärkelser!

2011-06-03 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0