jahopp

då var det vardag igen... helgerna går så snabbt och just denna helg har jag spenderat massa tid med Katta som åkte till Polen imorsen.. kommer sakna dig! <3

Det var årets sista utställning för mig och Penny i helgen.. I söndags visade jag både Cliff och Penny för Elisabeth Olsen, kennel Tangetoppen från Norge.. Jag hade sett framemot att ställa ut Cliff igen eftersom det gick såå bra på Öland (inte resultatmässigt utan hur han uppförde sig) men neej, det var som en fetlobba i fejjan, han ville iiiingenting. Såå seg och trött (?) kanske. Fick nöja oss med ett Excellent..

Penny däremot var på sitt vanliga sprulande humör och charmade till sig en 2a placering i klassen med ck.. 6 tikar med ck och vi fick känna oss besegrade i bästa tik men jag var oerhört stolt :) hon fick en kanonkritik som avslutades med "härlig attityd, visas i utmärkt kondition" så jag är nöjd med hur året slutade. Nu återstår att se om hon kan vara i utmärkt kondition även nästa säsong.. :)

Lilla Agneta busar vidare, en ljuvlig valp.. så enkel, charmig och söt. Första träningspasset på att stå fint fick hon idag och det gick rätt bra, hon kommer nog vara en rolig hund att ställa :) lääängtar tills debuten!!

Det var allt för idag! Hejhopp

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att Penny orkar nästa år! Hon är ju den perfelta utställningshunden, alltid med på noterna, alltid glad och showar perfekt! Jag tror på Penny-snyggingen! :) Och på tal om snygging... Snart bara måste jag få tid att nypa i den där lilla valpen! :)

2011-09-25 @ 19:50:35
URL: http://faouziahs.blogg.se/
Postat av: Sandra o Assar

Vad duktig du är på att visa hundar Linn!

2011-11-14 @ 11:30:39
URL: http://www.cypriotiskherdehund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0