46 dygn

I helgen kommer jag ha huset fullt av mopsar. Ska nämligen utöver mina 4 passa Natalies två damer, Maud & Kerstin. Ringo kommer ha ett riktigt mysigt svart harem, 5 brudar bara för sig själv.. måste vara en mopspojkes dröm. Detta betyder att jag ikväll kommer åka till Södertälje med månadens ranson hundmat och traditionsenligt äta middag på en liten kinakrog där de har jättegod mat och jättegod friterad banan till efterrätt!

Thelmastatus:
Idag är det 17 dagar kvar till Dagen D.
Längtar så jag håller på spricka! Ska bli så spännande att få se vad det är för filurer som lurar därinne.
Thelma mår bra men är trött, tjock och huuungrig!! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Wow,

Vet ni hur många som finns där inne?

2012-02-01 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0