Nyårsafton

Nu är det nyårsdagen.. Den har gått i soffans tecken :) Jag och Camilla käkade den godaste nyårsmiddagen ever igår.. Förrätt: Minipizza proppad med gorgonzola och mozzarella med färsk basilika Varmrätt: Fläskfilerullader fyllda med fetaost & soltorkade tomater. Chèvre & rödbetssallad med ruccola & rostade pinjenötter allt toppat med citronmarinerade sparrisar och fetaostsås.. Efterrätt: Vit chokladmousse med rödvinbärssås. Så galet gott!!! Varmrätten var så god att jag egentligen aldrig ville sluta äta ;) sen åkte vi till Camillas kompisar i Rotebro som hade lite fest, kollade på raketer och drack bubbel hela natten lång! Hundarna befann sig hos mina kära föräldrar där de sov sig igenom 12-slaget, var iförsig aldrig orolig men med valpen kan man aldrig veta helt säkert.. Med andra ord hade jag ett toppenbra nyår! Hoppas ni också hade det :) kram från mig - hoppas 2012 kan bli ett underbart år!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gott nytt år! =)

2012-01-02 @ 12:29:13
URL: http://olydigahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0